ZÁKAZNICKÁ LINKA 08 - 20h / Tel.: +420 605 11 40 88

Časté dotazy

časté dotazy

VŠUDE UVÁDÍTE, ŽE DOPRAVA Z PRAHY NA LETIŠTĚ MĚ PŘIJDE NA 500 - 700 KČ. MOHU SE NA TO SPOLEHNOUT?

Ano můžete! Cenu přepravy si můžete sami zjistit v sekci Ceník. Přesnou a konečnou cenu vám také sdělíme v potvrzující sms, kterou vám zašleme na základě vaší objednávky. Pokud s cenou souhlasit nebudete, objednávku jednoduše zamítnete.

VÁMI PREZENTOVANÉ SAZBY PLATÍ ZA VŮZ NEBO ZA OSOBU?

Vždy uvádíme sazbu za vůz (max. 4 osoby). V případě hromadné přepravy, která by byla prováděna více auty najedou, nebo minivanem, bude cenová kalkulace předmětem individuálního stanovení, které je možno udělat buď telefonicky u našeho DISPEČINKU/ ZÁKAZNICKÉ LINKY na tel. +420 605 11 40 88, anebo vyčkat potvrzení objednávky pomocí formuláře OBJEDNAT NYNÍ, de do poznámky uvedete požadavek na přepravu více než 4 osob.

LZE SLUŽBY LEVNĚ NA LETIŠTĚ PLATIT JINAK NEŽ V HOTOVOSTI?

V současné době je možná platba hotovosti v českých korunách nebo úhrada předem formou převodního příkazu.

POKUD POTŘEBUJI VYSTAVIT DAŇOVÝ DOKLAD, MUSÍM NA TO ŘIDIČE NEBO DISPEČINK SPECIÁLNĚ UPOZORNIT?

Každý řidič Vám na vyžádání vystaví doklad o zaplacení. V případě platby převodem dostanete klasickou fakturu. Nezapomeňte nám do poznámky napsat e-mailovou adresu, kam máme fakturu poslat.

JAK DLOUHO PŘED PLÁNOVANOU PŘEPRAVOU MUSÍM SLUŽBU LEVNĚ NA LETIŠTĚ OBJEDNAT?

Objednávka pomocí formuláře OBJEDNAT NYNÍ, který naleznete na hlavní stránce, je možná nejpozději 2 hodiny předem. Pokud zvážného důvodu potřebujete přistavit vůz v kratším čase, kontaktujte telefonicky přímo naši ZÁKAZNICKOU LINKU/DISPEČING na tel. +420 605 11 40 88, a to v době od 8 do 20 hodin, budeme vás přímo informovat, zda vám můžeme vyhovět. Mimo pracovní dobu dispečinku bohužel nemůžeme váš požadavek na dřívější přistavení vozu akceptovat.

MOHU SI NĚJAK OVĚŘIT, ŽE S MOU OBJEDNÁVKOU SKUTEČNĚ POČÍTÁTE? KDYŽ TŘEBA BUDU OBJEDNÁVAT PŘEPRAVU NĚKOLIK DNÍ DOPŘEDU.

Na hlavní stránce naleznete sekci OVĚŘENÍ OBJEDNÁVKY, která vám slouží právě pro případ, že chcete sledovat stav vaší objednávky. Do zobrazeného formuláře zadáte své telefonní číslo a číslo vaší objednávky, které jste obdržel po objednání služby formou sms. Po zadání údajů se objeví parametry objednané přepravy. Dále budete o tom, že je řidič na cestě k Vám právě 30 minut před nástupem informován také sms zprávou.

NEMŮŽE SE STÁT, ŽE AUTO NEDORAZÍ VČAS KVŮLI NĚJAKÉ TRECHNICKÉ PORUŠE? MÁTE DOSTATEK NÁHRADNÍCH VOZŮ?

V silničním provozu se kdykoli cokoli může stát, ale nemusíte se bát. Řidič okamžitě volá interní SOS linku a vyráží k Vám jiný vůz. Samozřejmě, že o tomto budete informováni.

POKUD SI NEOBJEDNÁM SLUŽBU ,,VYZVEDNUTÍ S CEDULKOU,,. JAK POZNÁM NA LETIŠTI VAŠEHO ŘIDIČE/VÁŠ VŮZ?

Po přistání vašeho letadla budete mít na svém mobilním telefonu zprávu od našeho řidiče, kde na vás čeká a jak se poznáte. Nestane se, že zůstanete na letišti bezprizorní.

MŮŽEME BĚHEM CESTY NA/Z LETIŠTĚ ZASTAVIT I NA JINÉM MÍSTĚ PO TRASE NEBO MIMO NEJKRATŠÍ TRASU

Tuto službu samozřejmě poskytujeme, ale není zahrnuta v základní ceně přepravy. Pokud o těchto zastávkách víte již v době objednání přepravy, uveďte je do kolonky Poznámka ve formuláři OBJEDNAT NYNÍ na hlavní stránce a my vám spolu s potvrzením objednávky zašleme celkovou kalkulaci. Pokud se tak rozhodnete až při nástupu do vozu, požádejte řidiče okamžitě o kalkulaci této služby, kterou si odsouhlasíte ještě před započetím přepravy. Cena za takovou mimořádnou zastávku se v přípravě přepravy v rámci Prahy pohybuje nejčastěji v rozmezí 50 – 200 Kč.

BUDU PLATIT ČEKÁNÍ, POKUD BUDE MÍT MÉ LETADLO PŘI PŘÍLETU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA PRAHA ZPOŽDĚNÍ?

Nebudete platit za čekání, protože náš řidič si sám předem zjistí, na jaký čas je aktuálně ohlášeno přistání. Pokud bude zpoždění letadla větší, např. 3 hodiny, může se stát, že na řidiče budete pár minut čekat, než dokončí předešlou zakázku.

MÁTE VOZY VYBAVENY DĚTKSÝMI AUTOSEDAČKAMAMI? JE TATO SLUŽBA ZDARMA NEBO ZA PŘÍPLATEK?

Zakládáme si na vašem pocitu komfortu a bezpečí a proto je většina našich vozů vybavena jedním dětským podsedkem ZDARMA. Na základě vaší objednávky s konkrétní specifikací počtu přepravovaných dětí a jejich věku/váhy jsme schopni naše vozy opatřit odpovídajícími dětskými autosedačkami. Používáme pouze takové, které s výborným hodnocením prošly testováním ADAC. Příplatek za jednu dětskou autosedačku kategorie I, II nebo III činí 50 Kč. ( Je nutné toto předem objednat ).

JSTE SCHOPNI ZAJISTIT PŘEPRAVU TAKÉ OSOB SE SNÍŽENOU POHYBLIVOSTÍ?

Naši řidiči budou všem starším osobám nebo osobám se sníženou pohyblivostí, včetně těch, kteří se pohybují na invalidním vozíčku, maximálně nápomocni při nastupování i vystupování. Přeprava vozíčku či jiné zdravotní pomůcky je zdarma, pouze vás prosíme o uvedení této skutečnosti do Poznámky ve formuláři OBJEDNAT NYNÍ na hlavní stránce.

JSOU VAŠI ŘIDIČI JEZYKOVĚ VYBAVENÍ? MOHU S VÁMI POSLAT NA LETIŠTĚ ANGLICKOU TCHÝNI?

Všichni naši řidiči jsou vybaveni angličtinou minimálně na základní úrovni. Pokud máte specifické jazykové požadavky, uveďte je do Poznámky v objednávkovém formuláři OBJEDNAT NYNÍ na hlavní stránce. V rámci našich možností se vám budeme snažit vyjít vstříc, tento specifický typ služeb ovšem rozhodně nejsme schopni garantovat.

POKUD MÁM NADROZMĚRNÁ ZAVAZADAL NEBO VELKÝ POČET ZAVAZADEL, BUDETE MI ÚČTOVAT NĚJAKÝ POPLATEK ZA PŘISTAVENÍ VĚTŠÍHO VOZU?

Pro přepravu na/z letiště Václava Havla automaticky využíváme především vozy s velkým zavazadlovým prostorem. Chcete-li mít ale jistotu, že vaše zavazadla přepravíme, informujte nás o jejich počtu a v případě nadrozměrných i o jejich přesných rozměrech a tvaru formou Poznámky ve formuláři OBJEDNAT NYNÍ na hlavní stránce. V rámci potvrzení objednávky a konečné ceny vás budeme informovat, zda a za jakou cenu jsme schopni vám vyhovět.

V PŘÍPADĚ, ŽE SI U VÁS OBJEDNÁM OBOUSMĚRNOU PŘEPRAVU, MUSÍM ZAPLATIT ZA OBĚ CESTY NARÁZ?

Můžete platit i jednotlivě, před zahájením přepravy si vyžádejte od řidiče potvrzení kalkulace na každou z jednotlivých cest. Je ale samozřejmě možná i okamžitá platba celé částky s tím, že dostanete od řidiče potvrzení o úhradě zpáteční cesty, které předložíte našemu řidiči před vlastním zahájením zpáteční cesty.

POKUD POTŘEBUJI ZAJISTIT SKUPINOVÝ PŘEVOZ (VÍCE JAK 10 OSOB), MÁM POČÍTAT S PŘISTAVENÍM VÍCE VOZŮ, NEBO MÁTE TAKÉ K DISPOZICI MINIBUS, AUTOBUS APOD?

Vyhrazujeme si právo každou podobnou situaci řešit ad hoc s tím, že se budeme snažit vyjít vstříc vašim požadavků uvedeným do Poznámky v objednávkovém formuláři OBJEDNAT NYNÍ na hlavní stránce.